Gondolipäät ovat tehokkaita myyntipiste (POP) näyttökalusteita, jotka on strategisesti sijoitettu myymälän käytävien päihin maksimoimaan tuotteen näkyvyyden ja lisäämään impulssiostoksia. Nämä korkean liikenteen alueet ovat ensiluokkaista vähittäiskauppatonttia, jota käytetään usein kausituotteiden, uusien tuotteiden tai erikoistarjousten mainostamiseen. Gondolipäät ovat monikäyttöisiä, ja ne voivat sisältää erilaisia hyllyjä, koukkuja ja opasteita luodakseen järjestelmällisen ja visuaalisesti houkuttelevan näyttelyn. Vähittäiskauppiaat käyttävät näitä näyttöjä houkutellakseen asiakkaiden huomiota heidän liikkuessaan myymälässä, kannustaen heitä tutkimaan esiteltyjä tuotteita. Tehokkaat gondolipäät parantavat myynninedistämispyrkimyksiä, lisäävät myyntiä ja luovat dynaamisen ostokokemuksen.